Podívejte se na naše dodací termíny, ať jsou vaše dárky pod stromečkem včas. 🎁

Stav objednávky
Informace
Zákaznická linka
+ 420 800 100 808

Často kladené dotazy - FAQ

Sestavili jsme pro vás přehled nejčastějších dotazů, se kterými se na nás obracíte. Doufáme, že najdete odpověď na vaši otázku.

Můj účet

V tomto případě vám pomůže naše funkce zapomenutého hesla. Jednoduše klikněte nahoře na webu na panáčka, který vás dostane do vašeho účtu. Otevře se vám nová stránka, kde kliknete na „Zapomněli jste heslo?“ V dalším okně zadejte e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci. Poté klikněte na „Nové heslo“. My vám zašleme automatický e-mail s dalšími informacemi. Pokud jste ani po pár minutách nenašli e-mail od nás, zkontrolujte složku spam.

Pokud jste zapomněli použitou e-mailovou adresu, zavolejte na naše zákaznické centrum, kde vám rádi se vším pomůžeme. Jsme tu pro vás 7 dní v týdnu.

V tomto případě vám pomůže naše funkce zapomenutého hesla. Jednoduše klikněte nahoře na webu na panáčka, který vás dostane do vašeho účtu. Otevře se vám nová stránka, kde kliknete na „Zapomněli jste heslo?“ V dalším okně zadejte e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci. Poté klikněte na „Nové heslo“. My vám zašleme automatický e-mail s dalšími informacemi. Pokud jste ani po pár minutách nenašli e-mail od nás, zkontrolujte složku spam.

Pokud jste zapomněli použitou e-mailovou adresu, zavolejte na naše zákaznické centrum, kde vám rádi se vším pomůžeme. Jsme tu pro vás 7 dní v týdnu.

Chcete-li se odhlásit z odběru novinek, přihlaste se nahoře na webu pomocí panáčka do svého účtu. Následně klikněte na oblast „Zákaznické centrum“ a poté na „Uživatelský účet“. Zde můžete odstranit zaškrtnutý odběr novinek. Pokud změny uložíte, v budoucnu už nebudete dostávat novinky a další informace o našich fotoproduktech. Pokud jste dostali newsletter, můžete se odhlásit pomocí odkazu dole přímo v něm.

Sestavení a objednání

Snažíme se, aby naše výrobní a dodací lhůty byly co nejkratší v zájmu našich zákazníků. Jakmile tedy dorazí data vaší objednávky na náš server, přenesou se do rozsáhlého plně automatizovaného výrobního procesu a výroba začíná okamžitě. Pochopte prosím, že nemůžeme vaši objednávku později změnit ani zrušit. V každém případě můžete kontaktovat naše zákaznické centrum.

Chcete-li pokračovat v sestavování, otevřete si program CEWE FOTOSVĚT. V horní části programu klikněte na tlačítko „Soubor“, automaticky se vám zobrazí naposledy otevřené projekty. Pokud nenajdete svou fotoknihu v tomto výběru a nelze ji otevřít, můžete soubor projektu vyhledat na pevném disku pomocí možnosti „Otevřít“.

Když se projekt nezobrazí nebo ho nenajdete, zkuste prosím následující:

Pokud jste vytvořili a uložili CEWE FOTOKNIHU pomocí našeho programu CEWE FOTOSVĚT, byl vytvořen soubor s názvem „Dateiname.mcf“ a stejnojmenná složka „Filename_mcf-files“. Všechny obrazové soubory, které jste použili při sestavování fotoknihy jsou umístěny ve složce „Filename_mcf-Files“.

Pokud jste soubor „Filename.mcf“ přesunuli do jiného adresáře v počítači, je nutné, aby se do tohoto umístění přesunula také stejnojmenná složka s fotkami, aby bylo možné oba soubory najít ve stejném adresáři.

V tomto případě prosím kontaktujte naše zákaznické centrum. Jsme tu pro vás 7 dní v týdnu. Určitě vám s uplatněním kódu pomůžeme.

Možnosti doobjednání se liší podle dříve zvolené metody objednání.

Pokud jste objednali pomocí našeho objednacího programu CEWE FOTOSVĚT, najdete ji na online úložišti ve svém uživatelském účtu po dobu šesti týdnů. Můžete tak během této doby kdykoliv svou objednávku opakovat.

Chcete-li tak učinit, přihlaste se kliknutím na panáčka v horním pravém rohu a pomocí uživatelských údajů do svého účtu. V kategorii „Moje projekty“ poté najdete uložené fotoknihy.

Pod náhledem každé fotoknihy je symbol nákupního košíku. Kliknutím na toto tlačítko můžete jednoduše objednat.

Doobjednání CEWE FOTOKNIHY je v podstatě opakování vaší předchozí objednávky, což znamená, že přenesená data nelze technicky změnit. Změny lze provádět pouze v projektu uloženém na pevném disku vašeho počítače. V projektu na disku můžete cokoliv změnit a poslat novou objednávku.

Pokud fotoknihu objednáváte online na našem webu i zde máte možnost celý projekt uložit pomocí tlačítka „Uložit“. Uložené projekty vám poté také zůstanou po dobu 6 týdnů uložené ve vašem účtu v kategorii „Moje projekty“. Lze je tedy kdykoliv změnit nebo objednat přímo z vašeho prohlížeče.

Samozřejmě. Svou zakázku si můžete vyzvednout na jakékoliv prodejně po celé ČR. K doručení na prodejny využíváme vlastní dopravu, proto vám dodací lhůty můžeme garantovat.

Online kód lze využít na veškerý sortiment produktů CEWE a jednoduše ho zadáte v nákupním košíku do políčka „Slevový kód“ před dokončením objednávky. Sleva je ihned odečtena z celkové částky včetně dopravného a balného. Online kódy však nelze kombinovat s jinými kódy a nelze je proplácet v hotovosti.

Online slevové kódy lze uplatnit:

  • v programu CEWE FOTOSVĚT
  • v mobilní aplikaci CEWE FOTOSVĚT
  • online na webových stránkách

Zpracováváme následující formáty vašich fotek:

  • JPEG (.jpeg, .jpg)
  • TIFF (.tiff, .tif)
  • BMP (.bmp, .dib)
  • PNG (.png)
  • GIF (.gif)

Fotografie zpracováváme v barevném prostoru RGB. Není se třeba ovšem obávat, většina dnešních zařízení, včetně fotoaparátů, pořizuje standardně fotky v barevném spektru RGB. Možnosti focení barevného prostoru naleznete v nastavení vašich fotoaparátů. Soubory s jinými barevnými spektry (např. CMYK) naše online aplikace nepodporují. Mohou proto vést k problémům během procesu objednání nebo ke špatným expozicím a výsledkům tisku.

TLS znamená Transport Layer Security a jde o šifrovací protokol, který je nezbytný pro bezpečnou komunikaci s naším serverem. Zabezpečení vašich dat je pro nás velmi důležité, proto jsme se rozhodli tyto zastaralé protokoly již nepodporovat. To však bohužel znamená, že se na náš server již nemohou připojit staré webové prohlížeče nebo objednací verze programu.

Co můžete udělat?

Doporučujeme nejprve provést všechny dostupné aktualizace v objednacím programu. To většinou vzniklý problém vyřeší. Pokud ne, zkontrolujte svůj operační systém:

  • Windows: V rámci operačního systému byste měli provést všechny navrhované aktualizace.
  • MAC: Měli byste aktualizovat macOS alespoň na verzi 10.10.x.
  • Mobilní zařízení (Android/iOS): Měli byste aktualizovat použitý operační systém.

Pokud to není možné, pravděpodobně používáte nepodporující zařízení. Abyste mohli naše systémy používat bezpečně, můžeme pouze doporučit modernější zařízení.

Dodání a reklamace

Prosím kontaktujte nás telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Zákaznické centrum je tu pro vás 7 dní v týdnu. Se vším vám pomůžeme a okamžitě vyřídíme. Předem děkujeme za vaši pomoc.

Je možné, že některé části blízko okraje (až 4 mm) jsou z fotografií oříznuty, pokud jsou exponované v laboratoři. Důvodem je maska expozičního stroje, která se během expozice opírá o fotografii. Tato ztráta okraje je z technických důvodů nevyhnutelná.

Myslete na to už při pořizování snímku, ale také při ořezávání fotek pomocí programu na úpravu fotek příslušným výběrem části obrázku. Případně můžete kolem fotky umístit rámeček.

Dodací lhůta u fotografií je obvykle 3-5 pracovních dnů. Podobné dodací lhůty platí i pro výrobu a dodání vašich fotek z analogových filmů.

Doporučujeme dodání na jakoukoliv naši prodejnu. Pro dodání na adresu využíváme smluvní partnery a dodací lhůty se mohou trochu lišit.

Zde zjistíte více o cenách a dodacích lhůtách našich fotoproduktů.

Vybraný produkt poté najdete v příslušné kategorii produktů.

Produkty, ceny a dodací lhůty

Podrobný seznam dodacích lhůt a nákladů na dopravné a balné našich fotoproduktů najdete v našem přehledu zde:

ceník

Můžete se tam také dostat přes ikonku „i“ v pravém horním rohu obrazovky.

Máme 4 základní šíře fotografií: 9, 10, 13 a 15 cm. Po výběru šířky fotografie, se u vaší objednávky může měnit pouze její délka. A v tom je právě základní rozdíl mezi původním a klasickým formátem.

Pokud si při objednávání fotografií zvolíte „Původní formát“, může být délka fotografie různá. To zapříčiní poměr stran, který je nastaven ve vašem fotoaparátu nebo úprava snímku v jakémkoliv programu. Vaše fotografie bude mít vždy například šíři 10 cm, ale délka může být různá. Pokud tedy nefotíte na poměr stran 2:3, bude délka výsledné fotografie vždy jinak dlouhá, než jsou standardní rozměry, jako například 10 x 15 cm.

Jestliže ale chcete mít všechny fotografie stejně dlouhé, aby vám seděly do klasického fotoalba pro fotografie např. 10 x 15 cm, musíte při objednání fotografií zvolit „Klasický formát“. My vám fotografie, které neodpovídají danému poměru stran, ořízneme tak, aby byly všechny stejně dlouhé.

Při objednávce vždy vidíte, která část motivu bude oříznuta. Na fotce je tato část pruhovaná.

Formáty:

  • šíře 9 - 9 x 11 | 9 x 13 | 9 x 15 cm
  • šíře 10 - 10 x 13 | 10 x 15 | 10 x 18 cm
  • šíře 11 - 11 x 15 | 11 x 17 cm
  • šíře 13 - 13 x 17 | 13 x 18 cm
  • šíře 20 - 20 x 27 | 20 x 30 cm
  • šíře 30 - 30 x 40 | 30 x 45 cm

Rozměry mohou být díky zpracování mírně odlišné.

Nabízíme panoramatické snímky až v poměru 16:9 v šířce 9 a 10. Pokud byste si chtěli objednat panoramatické snímky v jiných formátech, upravte před objednáním obrazová data pomocí programu pro úpravu fotek.

Například pro formát 10 x 30 doporučujeme umístit obrázky na bílé pozadí ve velikosti objednacího formátu (zde 20 x 30 cm/254 dpi) tak, aby byl nahoře a dole vytvořen bílý okraj.

Další otázky

Pro dobrou kvalitu vašich fotografií doporučujeme následující rozlišení:

  • šíře 9 - 700 x 1000 px
  • šíře 10 - 800 x 1200 px
  • šíře 11 - 898 x 1323 px
  • šíře 13 - 1000 x 1400 px
  • šíře 20 - 1600 x 2400 px
  • šíře 30 - 2400 x 3600 px
  • šíře 40 - 3200 x 4800 px
  • šíře 50 - 4000 x 6000 px

Barevné profily ICC závisí na použitém expozičním stroji. Naše laboratoř používá různé expoziční stroje.

Při objednávce není možné předvídat, který stroj bude pro objednávku použit. Proto tyto barevné profily nejsou brány v úvahu.

Pokud si objednáváte prostřednictvím našeho českého programu nebo na webu, dodání do zahraničí bohužel není možné.

Máte však možnost vytvořit fotoprodukty přímo prostřednictvím poboček CEWE v jiných zemích EU. Aktuálně můžete objednat v následujících zemích:

Tuto službu nenabízíme. Děkujeme za pochopení.

Pokud jste provedli návrh pomocí aplikace Adobe® InDesign®, můžeme zpracovat také data z PDF souboru.

Více informací najdete zde - program CEWE FOTOSVĚT profi.

Veškerá obrazová data, která k nám byla přenesena online, jsou uložena po dobu cca tří týdnů za účelem zpracování objednávky a poté jsou nenávratně odstraněna. Krátké úložiště umožňuje rychle znovu vytvořit vaši objednávku v případě špatného zpracování, aniž byste nám museli data posílat znovu.